Известие

Collapse
No announcement yet.

еИ го е тракалото които не е виждал ......

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    да им еба мамата беше 200 лева
    имаме валутен борд
    еврото не е мръднало
    какво правят 300 % печалба ли искат тия търговци
    щото се търси и за това е скъпо
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #17
      а ако не сме смени има ли проблем така да си караш се едно си с дизел.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от sirPetakoff
        а ако не сме смени има ли проблем така да си караш се едно си с дизел.
        Абе едни казват, че няма проблем, стига да не те дразни шума, други казват, че пада мощността на ниските обороти с около 30% /!?/ и съответно харчи повече... Знаеш ли на кой да вярваш? Аз в 100 сервиза ходих, мненията са 60/40 в полза на това да не правиш нищо. Обаче и на тях им нямам вяра, щото кат` не знаят кое къде е и ги е страх да пипат, викат "карай така и хич да не ти пука" да им е мирна главата((
        ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
        ПЛОВДИВ

        Comment


        • #19
          Някой знае ли какво точно им се чупи/износва на вариаторите?
          Могат ли да се рециклират?
          Аз имам някаква бегла представа от устройството му от чертежи.. но не ми е ясно какво им се износва и как.
          Друго - факт е, че тракането се влияе от маслото!
          Вариаторите тракат най-много в момента на запалване на мотора.. докато не качи налягане на маслото..
          Днес примерно, сутринта долях малко масло и запалих веднага след това.. тракането почти го нямаше.

          Накой знаещ отговорите?
          Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
          EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от hollyman_R
            Ха-ха... Беше 300. Сега може да се намери между 380 и 400 и нагоре.
            еййй... не съм отчел инфлацията...
            миналата година го сменях и май беше някъде толкова. може и да си въобразявам, но след смяната му колата е като стрела. и аз съм чувал, че тези ремонтните не държат по много и в крайна сметка си вътрешно със смяната му, което както бях писал всяко сваляне ти го таксуват като смяна на ангренаж.
            sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

            Comment


            • #21
              еми като си зимате фиатски мотори се разтропват вариаторите :P
              що старите вариатори не се ебават?
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от търтей
                еми като си зимате фиатски мотори се разтропват вариаторите :P
                що старите вариатори не се ебават?
                Е как да го разбираме това, колега??? То вариатор се сменя на 2 смени на ремък - значи на 100-120 000 км. по инструкции. Ти какво точно имаш предвид? Че на старите Алфи /до 1994/ не е необходимо да се сменя вариатор? Айде малко да поясниш...
                ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                ПЛОВДИВ

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от hollyman_R
                  Че на старите Алфи /до 1994/ не е необходимо да се сменя вариатор?
                  виж как се сещаш сам
                  алфа слагат променливо газоразпределение - т.е. вариатор от сумати години а се разтропват само последните - не е случайно
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #24
                    [quote=търтей]
                    Първоначално публикувано от "hollyman_R":3rz2td46
                    Че на старите Алфи /до 1994/ не е необходимо да се сменя вариатор?
                    виж как се сещаш сам
                    алфа слагат променливо газоразпределение - т.е. вариатор от сумати години а се разтропват само последните - не е случайно[/quote:3rz2td46]
                    Еми значи изход практически няма. Ся да тръгне някой да си купува 33ка само заради вариатора...
                    ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                    ПЛОВДИВ

                    Comment


                    • #25
                      [quote=търтей]
                      Първоначално публикувано от "hollyman_R":339h7mr7
                      Че на старите Алфи /до 1994/ не е необходимо да се сменя вариатор?
                      виж как се сещаш сам
                      алфа слагат променливо газоразпределение - т.е. вариатор от сумати години а се разтропват само последните - не е случайно[/quote:339h7mr7]
                      Еми значи изход практически няма. Ся да тръгне някой да си купува 33ка само заради вариатора...
                      ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                      ПЛОВДИВ

                      Comment


                      • #26
                        Вариатор на 33 Говорим за старите ТС-и колега
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #27
                          Горните ми въпроси стоят отворени.. но имам нови предвид посоката на разговора:
                          След като вариаторите на старите TS-и са толкова вечни - съвместими ли са с новите мотори, и ако да - защо не си купуваме от тях? Или на пазара новите вариатори са само едни и са боклуци.. или пък защо не взимаме от моргите стари вариатори от старите TS-и?
                          Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                          EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                          Comment


                          • #28
                            Кви са тез цени бре на Оборище в ТиН вариатора е около 250 лв.
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Bodom
                              Горните ми въпроси стоят отворени.. но имам нови предвид посоката на разговора:
                              След като вариаторите на старите TS-и са толкова вечни - съвместими ли са с новите мотори, и ако да - защо не си купуваме от тях? Или на пазара новите вариатори са само едни и са боклуци.. или пък защо не взимаме от моргите стари вариатори от старите TS-и?
                              Ами сигурно защото вариаторът се води нещо като консуматив, щом трябва да се сменя на две смени на ремъка. И става все едно да си сложиш ангр. ремък от моргата))
                              ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                              ПЛОВДИВ

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Mury
                                Кви са тез цени бре на Оборище в ТиН вариатора е около 250 лв.
                                А стига бе... Верно????? Ми то си струва да дойда до Сф. да си купя. Можеш ли да намериш нек`в телефон техен или поне точното име на фирмата и адрес, за да им търся телефона от Справки??? пРЕДВАРИТЕЛНО ТИ БЛАГОДАРЯ!
                                ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                                ПЛОВДИВ

                                Comment

                                Working...
                                X